Tuesday, March 04, 2008

Äta?

Jag hinner knapp vakna på morgonen idag när telefonen börjar ringa... Det är Yaya studion som jag ska bli fotad i idag som undrar om vi kan börja plåta mig klockan 18.00 istället för 17.00...

Jag på morgonen är inte mänsklig utan jag bara stötter ut ett ljud som betyder ok...

Sen är karusellen igång, idag ska nämligen jag bli filmad hela dagen av ett filmteam, någont nytt program som heter Bakom Kulisserna där dom följer människor bakom drömjobben... Kan bli lite jobbigt att inte kunna gå på toan själv utan att bli filmad...
Blev även tillfrågad att vara med i Malou efter 10 idag men jag var tvungen att tacka nej till det... Tidspress!

Så nu ska jag slänga i mig en kaffe sen bär det iväg till mitt första stopp för dagen, Drottninggatan 81 för att få håret fixat inför plåtningen!

Tata

2 comments:

Sandra said...

Va kul! När kommer det att sändas??
Var det samma program som Katrin Schulman nyss blev filmad för kanske? Hmm, nåja, skit samma. Kul iallafall!

Kram S

http://www.finest.se/userBlog/?uid=25726&beid=992972

Isabel Adrian said...

Sandra: Jag vet inte när det ska sändas men det är samma som Katrin blev filmad till! Ska kolla upp när det sänds!

kram