Sunday, March 30, 2008

Vattenbrist?


Det finns så mycket olika vatten på flaskor och jag har sippat i mig en hel del. För jag hatar at dricka vatten utan bubblor, det tar emot i halsen och jag vill bara kräkas... Speciellt när det är ljummet.. Kan bero något med att vi bara hade varmt äckligt vatten i månader på Robinson..

Kallas trauma!

Men nu har jag hittat ett vatten jag kan dricka utan att hulka mig.. FIJI vatten. Har inte hittat det hemma ännu men jag ska leta. Det smakar gott. Första gången jag smakade det var när vi var i New York för något år sedan och efter det måste jag fråga på varenda krog och bar jag besöker.

3 comments:

Sophie said...

Haller helt med att Fijivatten ar bast, jag dricker oxa bara fijivatten. finns inte fijivatten i swe?


xx Sophie

Julia Hagman 22 år said...

Jag älskar det vattnet, och absolut snyggaste flaskan! =) Köpte den i Nyc!

Anonymous said...

Bubbla sthlms egna vatten när du är hemma, finns inget bättre! Än att transportera vatten jorden runt när det egentligen inte behövs.. Bara ett litet tips! :)
Kram