Sunday, March 16, 2008

Flygresor..

Då sitter jag på flyget från JFK till Cayman och lyssnar på musik och skriver lite.
Insåg att jag kan skriva inlägg på flyget och sen lägga till dom när jag får tillgång till internet, vilket jag hoppas är snart, man är nästan handikappad utan det numera.

Vad har hänt, ja sov på det äckligaste hotellet på länge, men det var dock det enda och bästa som fanns nära flygplatsen eftersom jag var tvungen att vänta i 12 timmar på mitt flyg till Cayman. Sen gick jag upp riktigt tidigt och självklart var mitt plan försenat så det var bara att sitta och vänta snällt på flygplatsen som var nästan tom. Efter någon timme började det ramla in misstänksamt många killar i 19-20 års åldern som var bra i gasen även om klockan bara var 8 på morgonen.

JÅDÅ, spring break har börjat i USA och varenda liten minisnopp som sitter på en 18-ing är på väg till Miami eller någon annan beachort för att få dip in the pool och supa skallen i bitar!

Självklart serveras det rum-punsch på planet och halva planet är just nu i sitt esse!

Fruitpunch somebody?
Inte för mig, jag e så jävla trött på sprit och nattklubb just för tillfället så jag håller mig till vatten och cola light! Fast jag har äntligen kommit till min urmoders land: Dr peppers lights HEMLAND!!!! Jag kan inte beskriva hur många Dr Peppers jag ska häva i mig under den närmsta månaden... det borde bli upp mot 100 burkar minst!

1 comment:

Anonymous said...

Prova den vanliga utan light....något godare!