Thursday, March 06, 2008

IDIOTER e dom allihopa.

Jag har lite tid över innan jag ska bli intervjuvad på NRJ för veckan inslag och kollar in bloggar som Anna Hibbs, Katrin Schulman, Sophie i the City, Perye m.m...

ALLa och då menar jag inkl. mig har verkliga problem med idioter på nätet. Folk gör extrema påhopp av de värsta sorten! Va fan e deras problem?

Här öppnar sig alla i öppenhjärtiga bloggar och bjuder på allt från privatliv till innersta tankar, så ska idioter bara vara allmänna skitstövlar!
Va e grejen? Varför kan man inte bara skita i att läsa bloggar eller bara njuta av kunna gotta sig i andras liv utan att vara idioter!

Jag bara undrar!?

5 comments:

Josefine said...

De tror att man ber om det bara før att man væljer att skriva en blogg. Något man inte gør! Eller jag uppfattar iaf det størsta argumentet till analys och påhopp att man ska tåla det, tåla kritik och att det ær en del av att blogga! Men så ær det inte. Man har ett val att læsa i någons liv eller ej. Jag blir ofta faschinerad av att hænga med i andras liv oavsett hur de lever. Man får var atacksam att man får møjligheten. Ha en fin dag!
Josefine

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Sandra said...

Det allra "bästa" är att dom som kommenterar elakt är anonyma!
SÅ fegt!!!
Lätt att vara kaxig och kalla nån ex ful när dom inte har NÅNTING i bildväg eller liknande på sig själva.
*tsss*

http://www.finest.se/userBlog/?uid=25726&beid=993292

Anonymous said...

du gillar säkert MOGIS.SE läst hennes blogg?

Anonymous said...

Det beror nog på att många är avundsjuka på er som "har allt", tror jag faktiskt. Det är synd att det ska vara så.