Tuesday, March 25, 2008

Lat

Ja har blivit lat!
Jag vaknar senare och senare varje dag, orkar knappt oppna min dator och vill bara ligga i skuggan och lasa mina bocker. Det ar som att solen och varmen far hela kroppen att slappna av! Sa skont...

Men jag borjar ocksa sakna min man sa himla mycket, och mina vanner!
Fast jag horde att det var 10 minus hemma sa jag ska val inte saga att jag saknar sverige speciellt mycket.

Jag trodde det var pa vag att bli var hemma! Inte minusgrader och sno. Vad e det som hander med varat klimat? Varje ar hander det mer och mer konstiga vaderforandringar och jag e glad att vi manniskor har blivit lite mer upplysta om att vi faktiskt skadar var jord med avgaser och dyl.

Jag glomde min kamera pa baten i fredags och darmed alla roliga bilder pa nar jag pussar rockor i Stingray City, men igar kvall sa ringde dom och sa att dom hittat den! Sa bilder komer upp i sinom tid... Under tiden ska jag knappa av nagra med mobilen...

Just det, vi var och sag Horton pa bio igar! Det ar den nya filmer av killarna som gjort Ice Age. Den ar baserad pa Dr Zeuss barnbocker...
Jag skrattade konstant i 2 timmar... Klart sevard!

kram

No comments: