Wednesday, March 26, 2008

Lata dagar i solen

Det här e den enda maten som finns tillgängligt när man är på stranden... inte så konstigt att de flesta människor som bor i USA ser ut som dom gör!!!
Jag försöker iallafall att inte stoppa i mig allt för många.....

Så här ser det ut från min solstol, blått vatten så långt man kan se...

Ikväll tänkte vi gå och äta på Bamboo som blivit en liten favorithak. Dom har helt fantastisk sushi. Och smaskig varm sake.

Jag tänkte tagit mig en tripp till Miami i dagarna men jag tror att jag ändrat mig... Jag ska nog bara fortsätta att slappa på stranden på dagarna, Musik konferansen känns som ett spring break och det får jag nog med på Stureplan ;-)

Ps Hörde det var minusgrader hemma!!! Stackars er! Ds

1 comment:

Anonymous said...

Vilken söt bikini! Jag har letat efter en snygg leopard bikini länge länge.. var har du köpt den?