Friday, March 28, 2008

Dod

Hittat en dod liten kackelacka som tog sitt sista andetag pa toaletten igar kvall.. Han lag pa rygg ochh spretade lite da och da med ena benet... Antagligen dodsryckningar. Undrar varfor han la sig mitt pa badrumsgolvet istallet for att krypa in i ett horn!

Ikvall ar det fredag och da lever lilla on upp, Anna ar ledig och vi ska ga och lyssna pa ett lokat band som spelar Charlie goes Electric.

I
morgon flyttar jag in pa ett annat hotell, ska bli skont att fa en extra stor kingsizebed att krala i! Just det, fick tillbaka min kamera sa jag kommer snart lagga upp lite roliga bilder

Kram

2 comments:

Unknown said...

Ah, hatar kackerlackor. Senast jag såg en kackerlacka var i Malaysia och jag ringde room service som fick komma upp och ta den, killen ba: "Ladies, we're in a tropical country, GET USED TO IT". ha ha ha

Sandra said...

Yeeewww! En kackerlacka! SÅ äckliga!
Jag hade en hoppandes i min t-shirts-ärm( längesen)en gång.

En svart, riktigt stor jävel.
Tror inte Rhodos hört nån tjej skrika så som jag gjorde då.


P&K/Sandra


http://www.finest.se/userBlog/?uid=25726&beid=996022