Thursday, March 13, 2008

Grill

I går kväll var jag och Steve och åt middag med bla Rachel och Sander Klienenberg och var var influgna för den stora MTV festen på Ambassadeur igår.
Vi åt på nyrenoverade Grill, och det var verkligen en upplevelse... Kändes lite som en lekstuga för vuxna. Jag fick min kyckling på en minigrill vid bordet och Rachel fick steka till sin egen tonfisk på en mini stekhäll. Grill är nästan ännu bättre nu än när det brann ner för 6 mån sen.

Nu sitter jag och dricker latte och funderar på vad jag glömt att packa ner.
Men jag har hela dagen på att komma på vad som fattas.
Sen ska jag gå och köpa 1 kilo smågodis till Anna som tvingade mig att ta med inte bara svenskt godis utan också en hel hög med skvallertidningar och kalles Kaviar hela vägen till Cayman Island...

Va gör man inte för sina vänner!

2 comments:

Anonymous said...

Vet inte om du känner till men de har alltid haft stekhäll och mini grill.

Anonymous said...

Kaviar är fett som fan. 30% fett som smör....Sen luktar man ju inte smultron heller?