Wednesday, March 19, 2008

Lite bilder

tOk jag fattade inte hur man roterade bilden, men detta är min nya Betsy Johnson klänning som jag införskaffade idag! Me love it!
Ett USA märke som jag hoppas kommer till Sverige är KISS som jag skrek av glädje av när jag hittade två par i en butik...
Självklart köpte jag båda två paren!
Det här är min kompis OVE som bor vid poolen där jag bor med Anna..
Har brukar även simma omkring i poolen och glassa med mig på dagarna...
Här är jag och Gabi som ä designen för bikinikollektionen jag ska fota för...
Och här har vi Anna Örnberg, en av mina bästa, snyggaste vänner!


Lite bilder från dagens äventyr!

4 comments:

Anonymous said...

hej! vad underbart!!! mer bilder och fakta om ön önskas! här hemma snöar det och det blir en vit och kall påsk som inte ands vår alls.. =( får man fråga vad din vän anna jobbar med som för henne till Karibien? Mvh Anna

Anonymous said...

Vilken trevlig blogg! Skulle ni möjligen vara intresserade av att tjäna extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att kolla in vår webbplats eller att höra av er!

(Tag med fördel bort detta meddelande efter att ni läst det.)

Anonymous said...

Shit, vilken supersnygg klänning! Avis...

Anonymous said...

Du är så fiiiin! Saknar dig! Ha det underbart!

Kramar!
Marie