Thursday, February 14, 2008

Ballerina!

Hur äter du dina ballerina kex?

Imorgon ska jag äntligen till frissan. Det blir Elisabeth på Drottninggatan 81 som ska färga och göra extentions på mig. Lovar att jag ska fota lite från detta! Hon sa att allt kommer ta ca 5 timmar, så det blir att köpa massor med godis, mackor och drickor. Jag som inte kan sitta stilla en timme utan att det kliar i kroppen. Vet inte hur jag ska klara detta!

Idag är det Alla hjärtans dag och det är med stor sorg jag får fira ensam.. Steve är i Usa på turne men jag fick ett fint samtal inatt så det kommer jag leva på hela dagen. Ska nog gå och köpa mig lite godishjärtan och trösta mig med!

Hoppas ni alla får en underbara Alla Hjärtans dag med era kära..

3 comments:

Anonymous said...

trist, men så är det när man har en dj som är en av jordens bästa djs enligt mig! han är helt fantasikt musikproducent, tycker du ska vara stolt över honom!

jag är iaf jävligt stolt över att vara svensk på deras spelningar!!

kommer du till ibiza denna sommar?

Anonymous said...

hur mycket kommer din extentions o kosta?

Isabel Adrian said...

Winter: Jag är mäkta stolt över honom såklart men kan inte låta bli att sakna honom till döds när han e borta! Jag kommer nog åka någon dag till ibiza men det kommer nog inte bli mer än någon dag...

Bella: Jag tror jag kommer få betala ca 5000 för 100 pluppar ungefär, sen skaj ag färga till färgen och också så det blir en dyr historia, men det kan det vara värt!
Elisabeth är den bästa i stockholm på just extentions och det är superviktigt att det blir nartuligt när man har extentions.