Tuesday, February 12, 2008

Hetsig vecka..

Idag efter jobbet ska jag ut och äta med några kunder som ska ta in ett nytt jeansmärke till Sverige i vår,
Chicks with Guns heter märket. Ska bli riktigt kul och se hur dom ser ut, har hört att dom ska vara skitsnygga på!
Jag är en jeans tjej men har svårt att hitta jeans som sitter snyggt, just nu har jag bara två olika märken jag använder. Acne (Hex) och True Religon (Joey). Lagom mycket stretch och snygg passform, men jag e alltid öppen för nya saker!

Nu ska jag slänga i mig en latte och sen e det möten hela dagen...

Tata

4 comments:

Anonymous said...

Kan du inte göra en till video inlägg? :)

Anonymous said...

Har man kunder som klubb värdinna?

Anonymous said...

Har ett par, tycker inte de sitter snyggt jämfört med flera Andra märken, de är inte så trendiga heller....//FIA

Isabel Adrian said...

anonym: Visst har jag kunder, det är massor med event varje vecka vi måste planera in eftersom jag inte är klubbvärdinna utan nattklubschef... Rätt stor skillnad men det är ju inte lätt för dig att veta!

tata

Fia: det ska bli kul att se hur dom sitter på mig, tråkigt att höra att u inte tycker dom e snygga...
Ska komma med ett betyg imorgon när jag testat dom!