Thursday, February 21, 2008

miniblogg..

Det verkar som det finns en hemsida för allt numer...
Pratade med Tomas som jag jobbar med,och han berättar att det finns en hemsida som handlar om papegojor, inte om de olika arterna utan alla som har en!
Typ som ett papegojeforum!
Eftersom jag aldrig haft en papegoja så känns det väldigt främmande.. Sen kom en annan kollega med ett roligt inlägg.

- Men Tomas, kan inte du signa upp dig på papegojeforumet och låtsas att du säljer papegojekläder?
- Men shit vilka sjuka mail man hade fått då!
- Vem vet, det kanske finns en marknad att tjäna pengar på här!
- Ja, säkert värsta guldgruvan! NOT!

Roligare än så har vi inte på jobbet!

2 comments:

Anonymous said...

Första gången jag besöker din blogg och jag måste bara säga att jag trodde det var två olika personer pga hårfärgen först. Hursomhelst tycker du passar jättebra i brunt, bätte än blont faktiskt.

Trevlig dag!

/ Emma

Isabel Adrian said...

Tack Emma!