Monday, February 18, 2008

Hela veckan lång!

Denna vecka kommer jag knappt hinna sova, därför tog jag en sovmorgon i morse.. Sov till 11.30! Så skönt! Fast nu är jag lite sen som vanligt...

På onsdag är det dags för en La Mode fest på Ambassadeur igen, denna gång är det Axwell som står i centrum.. Förra månaden var det Steve Angello och Sebastian Ingrosso som härjade med stor framgång...

Torsdag spelar Akon i Stockholm och det ska jag inte missa efter att fått några biljetter tilldelade till mig av gänget, som förövrigt festade på Hells Kitchen i helgen, efter det är det middag på Sturecompagniet.

På fredag har Louise från rightnow.tjejsajten.se en stor middag för alla de största modejounalister/bloggare. Jag sitter i radio NRJ vid 14.00 och snackar allt möjligt med Mikaela Du Ville

Och Lördag är lördagar!

No comments: