Sunday, February 17, 2008

Tråkigt!

Jag har supertråkigt just nu. Oftast brukar söndagar vara slappedag med chips och popcorn, mycket mat och gosa med killen... Men eftersom Steve e i USA på turne och alla mina kompisar e bakis och trötta har jag inget att göra!
Har städat min garderob, varit på promenad, ätit äcklig mat och bara kollat riktigt dålig tv...

Funderar allvarligt på att gå på bio helt själv!
Finns massa filmer jag velat se men inte haft tid. Den nya med Will Smith I am ledgend tror jag den heter, e det någon som sett den? Betyg?
Eller Baka lite bröd? Eller åka till Buger king och frossa i jalapenocheese grejerna dom har? Eller bada skumbad och lyssna på opera? Eller supa sig full på alla gamla vinflaskor som är i vinkylen? Eller sortera kvitton till revisorn?

Eller allt på en gång? Bada skumbad samtidigt man kollar på en film och äter Burger King i badkaret? Dyngrak!

Yepp det får det bli! Happy Sunday!

5 comments:

Sandra said...

Jag har oxå skittråkigt, fast samtidigt är jag helt rastlös och har ångest av en viss anledning. Vi kan byta? :/

http://www.finest.se/userBlog/?uid=25726&beid=991179

Anonymous said...

I am legend va bra första halvtimmen, sen somnade jag och missade tydligen inte nåt sägs det :(

Anonymous said...

Hej gumman!! Jag har sett "I am a legend" med will smith.. Den är sådär, i betyg får den en tre av fem, den duger att kolla på iallfall.. kram Dompan www.dominiquelonegran.se

Em Löfgren said...

I am legend är den sämsta film jag sett på många år! =) men bilda dig gärna en egen uppfattning!

Isabel Adrian said...

Tror jag ska kolla på den ändå, men tack för förvarningen!