Friday, February 01, 2008

Bilvrak!

Någon jävla idiot har kört på vår bil!
Och inte bara en liten påbackning eller ett litet skrapmärke utan verkligen KÖRT på! Hela sidan såg ut som en lastbil kört på den i 100km/h... Bärgarbilen Bob fick komma och hämta den och nu står vi utan bil i en månad! Jag fattar inte hur någon kan bara köra på en annan så och sen smita! Inte en lapp, inte ett telefonnummer...

Just nu önskar jag att CSI gänget kom gående med cool musik i bakgrunden. Dom skulle säkert hitta lack från den andra bilen och någon miniglas bit och på så sätt hitta den skyldige!
Åhh va stryk han hade fått av mig, jabba lite sen en rak höger på hakan och avsluta med en pungspark!
För jag antar att det är en han! Kvinnor har ett samvete...

4 comments:

Anonymous said...

Min kompis fick oxo bilen mysteriously trashad. Det var et mysterium för alla utan hennes sambo.

Anonymous said...

Spana in vår blogg och läs om uppfinningen som kommer att förenkla vardagen för alla modemedvetna tjejer!

Anonymous said...

Nej, nej, nej! Inte en vanlig pungspark. Han ska helst ligga ned, lite fastbunden sådär med särade ben.

Du har sylvassa klackar på dig som du sakta sänker ner mot hans käraste ägodel..och TRYCKER TILL allt vad du kan!!! Muhahahaha!

Fast å andra sidan kanske han gillar sånt och blir kåt? :O


http://www.finest.se/userBlog/?uid=25726&beid=989663

Isabel Adrian said...

Sandra: Hshs det va precis så jag önskar att det va!