Monday, February 04, 2008

Spring!

Jag är sen! sen sen sen... På något sätt har jag lallat runt hela dagen och varit i koma efter att kollat på Super bowl hela natten med 6 galna grabbar.. Mycket chips, popcorn mat och godis gjorde att jag kände mig som en säl och kunde inte sova så bra, och nu får jag lida för det! Ska träffa Therese om en timme och gå på QX galan men sitter i bara mässingen och har inte ens duschat!!! WHY ska jag alltid varaa ute i sista sekunden? och inte vet jag vad jag ska ha på mig heller.. Tänkte gått och handlat en snygg klänning men det blev det ju inget av... Så nu blir det att göra en snabbrensning i garderoben...

Ahhhh tjipp!

2 comments:

Anonymous said...

Måste oxå ut och handla lite nya klänningar eller festkläder för den delen.

Nåt tips på en bra affär som säljer snygga klänningar och som har bra priser? Helst inte H&M, Vero Moda eller liknande.

Även fast det finns fynd där så vore det kul att shoppa lite oftare på små "hemligare" butiker som inte alla vet om.

Kramkram S

http://www.finest.se/userBlog/?uid=25726&beid=989847

Unknown said...

Vad fint du pratar, men varför vill du inte bli min facebookfriend?