Thursday, February 07, 2008

Idioter!

Vill bara ge ett litet FUCK YOU till alla som skriver elaka inlägg till mig om mig och min kille! Visst tar jag inte åt mig så mycket men det känns som alla som skriver elaka saker borde skaffa sig ett liv!

Om mitt liv tar upp så mycket tid så ni måste skriva något bad om mig, då borde ni verkligen skaffa er en hobby!

Knyppla har jag hört är en rolig grej, eller kanske borde ni skaffa ert ett roligare liv så ni slipper surfa runt på internet för att hitta saker ni kan klaga över! Eller börja blogga vet ja! Då kanske ni får lite av den bekräftelse som ni behöver!

Puss

Isabel

6 comments:

Anonymous said...

Hej. Tack för en trevlig blogg... Nästan de första jag gör när ja sätter på datan är att klicka fram den =)
Iallafall jag är ju sjukt nyfiken på hur det går för dig med att sluta äta choklad. Jag själv har försökt men för mig går det tyvärr inget vidare, så de skulle vara kul att höra hur de går för dig.
Ha en trevlig helg :D

Anonymous said...

gumman skit i dom det är inte oki att klaga på dig uschhhh säger jag bara go girlie kram Dompan ;)

Anonymous said...

Ja du, håller med dig. Att folk orkar. Men du får försöka att inte ta åt dig. Det är bara människor med taskig självkänsla och avsaknad av empati som sitter på nätet och häver ur sig elakheter för att försöka hävda sig själva. Lågt!

Trevlig helg tjejen.

Anonymous said...

Pass på alla onödiga kommentarer, tycker inte du ens ska ge idioterna ett inlägg. Du verkar vara en trevlig prick och din kille/man borde vara folklig i det svenska samhället. Han och hela hus maffian sätter Sverige på kartan ordentligt!

Anonymous said...

så extremt onödigt och fegt att skriva elaka kommentarer till folk när man är anonym. Råkade själv ut för det flera ggr med min förra blogg.. men nu skriver jag under pseudonym istället..

Isabel Adrian said...

fia: Jag klarade mig jättebra i en månad! men nu har det smugit sig i en och annan Milky way... Suck!