Tuesday, February 19, 2008

Väska?




Jag har tänkt att investera i en vit väska nu till våren! Det finns inget snyggare än det till ett par jeansshorts och linne...

Väskan ska vara stor och gärna med gluddetaljer.. Så nu har jag varit på stan under dagen och inspekterat vad som finns... Det blir antingen Balenciaga, LV eller Jimmy Choo... Nu måste jag bara bestämma vilken av dom... Just nu lutar det åt LV..



Passade faktiskt också på att införskaffa mig en bikini för vår kommande semester i maj...

Efter det gick jag och åt Burger King.

Kändes lite fel men va fan det är långt kvar till maj, eller?


14 comments:

Anonymous said...

skulle vara kul att se alla dina väskor. Jag har hört att du har många fina! :)

Anonymous said...

Tycker också LV. Helt klart den är sjukt snygg!

Anonymous said...

Heeeej Isabel! Tro mig Balenciagan går hem i sommar speciellt den vita färgen med detaljer som dessa guldknappar, gosh vilken skönhet! Visst e den kanske inte så stor o rymlig men va fan på sommarn räcker de ju me en liten väska ;) kramar

Anonymous said...

LV väskan klart snyggast

Anonymous said...

visa gärna några favoriter i din garderob, kläder, skor, väskor! :)

Anonymous said...

absolut LV'n eller möjligtvis balenciagan.. väskan från jimmy choo var grymt tråkig! bikinin var för övrigt underbra! älskar missoni!

Anonymous said...

Fan, vilken sucker man är för väskor!
Jag röstar på LV:n. Eller allihopa!


http://www.finest.se/userBlog/?uid=25726&beid=991465

Anonymous said...

Det känns som om folk ber dig välja LV:n bara för du tycker om den lite mer.. Jag tycker du ska ha balenciaga.. Den i vit är urläcker.. har själv en.. men måste fråga dig vart du har hittat bilden?? för den ser ut som kopian från Bellini tror jag de heter.. såg väskan när jag gick förbi någon vila butik eller dylikt häromdagen..sjukt störigt.. balenciagan har ju såna långa skinn"trådar" som hänger här och där ju..

du hade varit mer än urläcker i en vit balenciaga och dina vita byxor du visade för inte så längesen dom du köpt på zara.. =)

Anonymous said...

den översta väskan är riktigt snygg :)

Anonymous said...

grymtsnygg bikini

Anonymous said...

balenciagan är snyggast!

själv har jag en vit stambag, älskar den!

Anonymous said...

vilken blev de??

Anonymous said...

Hejsan!
I vilken affär köpte du din bikini? Verkligen skit snygg :)

Isabel Adrian said...

Till alla: Det blev LV!! Jag är överlycklig..

Alexandra: Bikinin köpte jag på Natalie Schuterman i Stockholm.