Thursday, February 07, 2008

Tom Green

Kollade på Jay Leno inatt och då hade han komikern Tom Green på besök.. Tom har gjort om sitt vardagsrum till en studio (som jay leno studio) där gäster kommer hem till honom och allt visas på Tom Greens hemsida! Sjukt kul, såg några klipp!


Det är lite folk som frågar mig var jag köper mina kläder och om jag har något smutronställe där man kan fynda... Det bästa stället man kan hitta bra kvaliter utan att betala allt för mycket är Top Shop och Zara..

Zara har bra klassika saker i deras Basic kollektion, som toppar och byxor. Dom har även snygga skor ibland. På top Shop hittade jag igår flera linnen (99kr) och en kavaj till helt ok priser, hittade även ett par lackpumps för 749kr som är supersnygga!

Annars gillar jag Gucci, Balenciaga och Hermes... Fast vem gör inte det? ;-)

1 comment:

Anonymous said...

Precis! Vem gillar inte dom märkena? Bara det att prislappen är lite sådär...Obudget ;)



http://www.finest.se/userBlog/?uid=25726&beid=990134