Tuesday, February 12, 2008

Middag..


Ska strax brumma in till stan för lite god pasta... Jag hade lite tid över så jag använde min nya värmespolar och jag blir mer och mer nöjd varje gång! Dom e grymma!
Tog på mig ett basic linne från topshop, blåa jeans från Acne, mina absoluta favvoskor från Christian Louboutin!
Känner mig redo för stan, fattas bara att jag ska hinna måla naglarna i också favvofrägen Rouge Noir från Chanel!
Gillar ni riktigt mörkt nagellack ska ni investera i detta!
En klar 10 poängare...

16 comments:

Anonymous said...

Hej jag har en liten fråga och det är att jag undar vad du jobbar med? :)

Anonymous said...

Du passar så fint i mörkt hår :)

Anonymous said...

Så jävla snygg!!!!!! GO GIRL! :D

Anonymous said...

Åhh vilka snygga skor. Är kär.....

Anonymous said...

Hej! Ser superfräsch ut, var har du köpt dina värmespolar/vad är det för märke? Tack på förhand! /Aurora

Sandra said...

Gud, va snygg du var på den bilden!
Perfekt hår och make-up. =)


http://www.finest.se/userBlog/?uid=25726&beid=990745

Anonymous said...

oj vad fint håret blev! kan du inte berätta hur du satt i spolarna, jag har dem oxå men har inte använt dem än.

Anonymous said...

Åh jag är förälskad i dina skor!

Anonymous said...

Du är skitsnygg! Men glöm inte att när man plockar bort hårfärg, mascara, kajal, rouge, silikon och fyllda läppar så är du fortfarande DU och den personen är lika bra..viktigt att inte tro att DU bara är den här ytan..

Isabel Adrian said...

Anonym: Jag jobbar som nattklubbschef på Sturecompaniet Stockholm

Aurora: Jag rullar bara upp dom på olika storlekarna och sätter fast dom med klämmorna. Väntar ca 15 min sen plockar jag ut dom försiktigt och kammar lite i det sen sprayar lätt över.

Anonymous said...

Hej vill att du gör en till videoblog snart:) Och kan du börja börja blogga om mera mode i din blog, Visa oss mera kläder,jackor,väskor,skor!! Vore otroligt tacksam kramkram:)

Anonymous said...

Snyggt sminkad du var på bilden=)

Anonymous said...

ja fortsätt videoblogga! :)

Anonymous said...

vad har du för några spolar?

Anonymous said...

Du ska verkligen vara jättenöjd med läpparna, urfina! :) kram /Josefin

Anonymous said...

Du är en av de vackraste jag någonsin sett!! passa på att njuta av det :)

Mvh Carl