Monday, February 25, 2008

Semester

Sitter och söker av nätet efter flygresor till Cayman Island där min älskade vän Anna bor för tillfället....
Jag behöver semester och jag kan inte tänka mig en bättre plats att vila på än där... Palmer, sol och bad... Till härliga toner av musik och många skratt... Precis vad jag önskar mig just nu! Man tar bara direktflyget till New York/Miami och sen lilla planet till cayman Island!

Mums....
Väntar på klarsignal från Anna att det funkar att jag våldsgästar några veckor... sen är det bara att ringa sas och säga the magic words... Fly me to the Islands ma´ma!

2 comments:

Anonymous said...

Hej Isabel!

Jag har varit på Caymanöarna i våras.. väldigt fint och mysigt där! Är ju inte alls stort, men de har ändå 500 banker på ön. Onödigt, men det har gjort dem kända för bland annat det :) Åk gärna till "Hell" och se där.. intressant! Kram/J

Isabel Adrian said...

Va e Hell för något?