Friday, February 08, 2008

Barnstol..

Vad som skulle blivit en snabbis in till stan för att hjälpa min tjejkompis köpa bilbarnstol blev istället ett orgie i shoppa kläder, hårprodukter och tidsbeställning för att göra extentions och färga håret!!! Det är så typiskt oss...
Alltid när vi ses blir samma sak, antagligen bara för vi har så himla kul ihop! Så nu har jag bråttom igen att fixa i ordning mig för middag på Riche och sen jobba på Sturecompagniet.

Ska testa mina nya värmespolar jag köpte ikväll. Oftast blir jag så besviken på locktänger och spolar. En sekund, sen blir mitt hår rakt igen! Men dessa ska tydligen vara dom bästa!

8 comments:

Anonymous said...

Skriv gärna ett betyg på dom sen. Har funderat på dom ett bra tag, men är fortfarande osäker.

Kram S


http://www.finest.se/userBlog/?uid=25726&beid=990262

Anonymous said...

De är helt fantastiska! Det enda man behöver för en vackert partyhår!

Anonymous said...

Jag ÄLSKAR de! de är absolut värda varenda krona!

Anonymous said...

Men du, hur sprayar du håret? Sprayar du med hårspray på hårslingan innan du använder locktången på den eller efter?

Kram Amanda

Josefine said...

Babyliss spolar håller för evigt och är fantastiska! Hoppas du blev nöjd. Kram Josefine

prinsessans.blogg.se

Anonymous said...

Håller med, väldigt svårt att få rakt hår lockigt och hålbart! Vore kul att få se resultatet...

Anonymous said...

Du är väldigt fin som brunett men det är klart. Omväxling förnöjer, om det nu var du som skulle färga håret.

Anonymous said...

Skriv om hur det gick med värmespolarna..
Om de är värt pengarna. Funderar själv på att köpa men det känns bara "mäckigt" att hålla på med dem.

Kram