Friday, February 08, 2008

Börja dagen rätt!

Jag kan inte börja min dag utan en sak...

Special K Red Berries med Lättfil och lingonsylt...
Om jag inte får börja min dag med det går det mesta fel!
Det är det värsta när vi reser mycket, ingen fil och K! Värst är London, där får man bara en äcklig liten toast med marmelad? Vem vill börja dagen med en torr brödbit och marmelad som man får sockersjuka av bara att lukta på den?

Tacka vet jag fil och flingor... och ett glas mjölk (iskall med isbitar) då e dagen gjord.

Mums

3 comments:

Anonymous said...

K redberries är 70% Socker......

Isabel Adrian said...

Spelar ingen roll om dt är 100% socker i dom... måste bara ha dom varje morgon! ;-)

Anonymous said...

Hell no! Dom finns tillgängliga även i London! Fast kanske inte på hotell..? Anyway, får du för jävliga cravings kan du rusa till Sommerfields! :)