Saturday, February 02, 2008

Vilken Helg!



Vilken helg jag har haft... Det känns som alla fått lön för första gången! Helt galet..
Jag orkar inte namedroppa alla som hälsat på men jag ser framemot en söndag i sängen.
Bäst av allt är att det är Super Bolw natt imorgon..

Då ska jag dra på mig min nya Juicy mysdress och äta sjukt mycket popcorn. Lägga en rengörande mask och sen sova ut!

På måndag är det QX galan och jag har fått nöjet att gå med Therese Granqvist som är nominerad i två kategorier denna kväll! Jag är så nervös för hennes skull.. Hoppas hon vinner! Om hon vinner ska jag va den första som skriker... Självklart måste gå ut och köpa mig en snygg klänning på måndag..

2 comments:

Anonymous said...

skit snygg kjol! var är den ifrån? pris? letar efter en sådan men hittar inte ! kramar

Isabel Adrian said...

Linne: Balenciaga, kjol Vero moda 399! rena fyndet! finns i guld också!