Wednesday, February 27, 2008

Flip Video

Eftersom man ska till Karibien en månad måste man hitta rätt saker att ta med sig..
Flipflops, snygg bikini, dom rätta solisarna, bästa böckerna, hatt?, och självklart en liten videokamera! Jag har hittat den jag vill ha.. Flip Video är en minifilmkamera med inbyggt USB som laddar direkt upp på You Tube så man kan lägga upp småfilmer på bloggen smidigt! Tyvärr finns den inte i Sverige än så vi får hoppas att det finns på JFK flygplats när jag svänger förbi där i mitten av mars.. Det känns som ett måste. Att filma lite varje dag för bloggen istället för att skriva.. Va tror ni om det?

IsabelTVlivefromCayman.com ;-)


Annars skulle jag jättegärna vilja ha tips från er på tex: Bästa solprodukter för att behålla min mörka färg på håret, böcker, bästa reseguiden osv... Allt små tips är välkomna!



kram

3 comments:

Josefin said...

Självklart ska du ha Joico´s
Sun therapy,som en leave-in prod som samtidigt bygger upp håret med hjälp av keratiner=)K-pak är för övrigt det bästa du kan ha till ditt hår,möjligt också vissa prod från Altherna,de me vittryffel i;)//Frisörskan
Diggar din blogg!

Anonymous said...

Berätta hur de var på hasseludden?!

Anonymous said...

Tycker du borde skriva ett helt inlägg om ditt hår :) Det är så fint!!! Det sliter väl på håret jätte mkt? Hur ofta måste man underhålla det? Hur länge håller det? osv :)