Tuesday, February 26, 2008

you tube

Sitter och kollar på Oprah. Hon har tagit in gäster som blivit berömda via You Tube. Helt underbart att det finns ett sätt för att att bli upptäckta. Inte bara de stora skivbolagen som får bestämma längre. Det var en tjej från Holland som sjung massa covers och la upp det på you Tube. Justin Timberlake hörde talas om dom och signade henne på sitt skivbolag... Ja menar, hur skulle hon någonsin få kontakt med honom om det inte vore för You Tube?

Så nu ska jag hitta min än så länge oupptäckta talang och sedan bara mata upp dom på You Tube! Vem vet, kanske är jag nya Jay Leno?

2 comments:

Anonymous said...

Jag såg det också. Snabbt had ejag också letat upp klippen det pratades om. jag hade helt missat att Diddy pysslade med videobloggning. Vet du att, för någon dag sedan, på mötet med ledningen, så pratades det om Youtube. Nu pratar jag om norrbottens största företag som tänker marknadsföra sig på youtube.. märkligt...

Isabel Adrian said...

Elin: Gud va sjukt, men ändå bra!