Saturday, May 12, 2007

Aj är bara förnamet på hur min kropp mår idag! Kan typ inte röra mig! Började med min träning igår och det innebar att jag inte kan resa mig upp pga träningsvärk!!!!!!

Igår hade jag och Fredrika en jätterolig middag på Riche... Jag passade på att njuta av hummer!!! MUMS!!!!
Sen möte vi upp Gloria och gick rut till Cafet, Berns och utecompagniet! Super kul kväll som slutade med Skinkcrepes i ugnen för mig och Monica!!!

Ikväll år det schlager för hela slanten! Jag ska köpa popcorn och bara bädda ner mig i soffan med poängblad! VIVA THE ARK!



Här är en bildpå mig och Gloria (högst upp) från Cafe Opera igår och under på Mig och Fredrika!

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Isabel Adrian said...

Vissa comments undrar man vad dom kommer ifrån.. Människor man inte känner ska berätta vem jag är och vad jag gör.. Jag ska berätta för dig att innan du säger något mer som du inte har någon aning vad det handlar om..

För det första är jag inte 30.. än men det kommer det kan jag lova även för dig.. För de andra så skulle det vara det största skämtet att jag skulle levt på JR som är mitt ex.. Bara för att man bor på strandvägen betyder det inte att man är rik..
För det tredje går jag ut en gång i veckan max, och varför skulle jag vara hemma.. Jag har inga barn och jag min fästman spelar utomlands, ska jag bara sitta hemma och glo på tv..
Vad jag gör verkar störa dig så du behöver inte ens läsa min blogg.. Den är till för människor som tycker livet är roligt och du verkar ju bara vara bitter!

MVH
Isabel