Wednesday, May 09, 2007

Brun utan sol!

Varför luktar det så kemiskt när man har brun utan sol på kroppen...?? Jag bokade en tid idag för soldusch för att vara lite solbrun inför castingen imorgon och nu luktar jag som en kemisk bulle sa Steve! hihi
Ja menar om dom kan uppfinna en kräm som tar bort rynkor och en som tar bort celluliter, kan dom inte uppfinna något så man slipper lukten av brun utan sol!!!

Det är tur att jag inte ska spatsera omkring på stan ikväll.. Hade väl fått ett lämmeltåg av möss efter mig så som jag stinker ;-)

Var även och bokade in mig hos Boris som jobbar som PT på Sergel Spa idag.. Nu jäklar ska jag bli fit för Beach 2007! Inga ursäkter kvar.. Bort med Mums Mumsen ur hyllan och fram med Havregrynen!!!!!

Ska börja med en Powerwalk imorgon runt Djurgården.. Ipoden är laddad med nya låtar och träningkläderna framlagda!!
(hoppas jag inte ljuger för mig sjläv nu)

Alfa kvinnan here i come!!!

No comments: