Saturday, May 26, 2007

Pendlar

mellan att gå ut och sitta på cafe och dricka kaffe eller städa och känna mig duktig! Fredagskvällen betod av film och tedrickande för min del.. Imorse gick jag och tränade med boris.. Förstod att det var många som hade njutit av fredagskvällen för jag var helt själv på gymet!!!! När jag sen kom hem däckade jag i sängen och sov som en bebis tills mobilen rigde i örat för en stund sen..

-Ska ut med på fest ikväll???

-nja.... tänkte bara vara hemma hela helgen..

-NNÄÄÄÄÄ!!! Det är ju fint väder och lördag!!! Kom igen!!

- jaja, en liten stund..

Så nu blir det att rycka upp sig och sätta på sig sommarklänningen!!!

Kram

3 comments:

Anonymous said...

ser ut som en sommardag, riktigt fin klänning. jag brukar inte dela ut komplimanger kors och tvärs men här var det på sin plats

Isabel Adrian said...

Tackar!!!!!

Anonymous said...

Du är verkligen jätte söt. Men du är väldigt olik steves tidigare tjejer.