Friday, May 18, 2007

Skvaller 2

Som några kanske vet har jag en blogg på Stckholmfinest.se.. Många har frågat om jag skriver samma saker på båda sajterna..

Svaret.. Jag skriver ibland samma saker men jag brukar dela med mig om mer saker på den här sajten som lite mer personliga saker och kort...

Det har varit en debatt länge nu som började på stureplanocensurerat sajtet som blivit så upphaypad.. Jag tror mycket som står på den sidan inte är sanna och man ska ta allt med en nypa salt..
Det har bla varit inlägg om att jag skulle ta kokain och att min pojkvän skulle vara otrogen..

Visst blev jag jätteledsen när jag läste detta och pratade med Steve om detta.. Då sa han något som stärkte mig..

Det finns inte tillräckligt med människor som känner oss för att kunna vet sådana saker..
Och det är sant.. Jag vet vem jag är och jag vet även vem Steve är och ingen annan förutom min familj och vänner känner mig... Jag har alltid varit ärlig och bland säger jag vad jag tycker i fel tillfälle men det är jag!!!!
Visst har jag testat kokain,,, Herregud!!!
jag har jobbat som modell och festat på Stureplan... Vem har inte gjort det i dom två kategorierna?
Och jag tycker att det är lika farligt som att röka, dricka eller att svälta sig.... Inget jag rekommenderar till någon!!!!!!
Tyvärr är det vanligt och tillgängligt..

Enkla sanningen..
Hoppas ni kan förstå mig lite bättre nu.. Det är ju ändå för er jag skriver här...

Kram Isabel

Kram

1 comment:

Anna said...

Tycker inte man ska bry sig så mycket om den bloggen. Vem bryr sig vem som tar kokain eller prasslar, skvaller är skvaller, det är som om man skulle tro på allt som står på Se&Hörs löpsedlar.

Bry dig inte om vad de skriver utan du vet själv vad som stämmer och hur du vill ta hand om det.

Kram