Monday, May 28, 2007

MISO är söt!


Medans jag försöker komma in i jobbet på Finest passar Kenneth på att fota Miso(min hund) som ligger i sin korg brevid mig... Än så länge är det Del 1.2 0ch 3!!!!

Jag undrar varför min hund får mer uppmärksamhet än mig!?




Pratade med Steve och han sitter fast i England eftersom det är strejk på SAS.. Tråkigt för honom.. Du vet hur det känns när man ställt in sig på att åka hem och sen inte kommer därifrån.. Då önskar man att man låg hemma i sin egen säng och inte på en skabbig flygplats!!

Något so jag undrar över är varför Fredrika har en Zebra teckning vid hennes skrivbord!!! Hmm ska luska lite i det tills imorgon..

Snart är det dags att avsluta första dagen på jobbet.. Då ska jag kura in mig i soffan och kolla på tv tills jag somnar! Tyvärr själv men sånt är livet..

5 comments:

Anonymous said...

Vad hände med din andra hund?

Isabel Adrian said...

Min andra hund bor hos min mamma.. Hennes älskade hund Bianca dog förra året och hon var så himla ledsen.. Så hon frågade om inte hon fick ta hand om Texas.. Så nu bor han där på obestämd tid.. Vill gärna ta hem honom snart men du vet hur mammor är..
Men jag hälsar på minst en gång i månaden!

kram

Anonymous said...

och

Anonymous said...

och

Isabel Adrian said...

vadå och...? hmmm

;-)