Monday, May 21, 2007

Livslista

Satt och pratade med några vänner och kom överens att vi skulle skriva varsin livsista... En lista som det står allt man vill göra i sitt liv. Sn är det bara att börja jobba på det. Först tyckte jag de kände lite löjligt men efter vi pratat att det kunde vara allt från småsaker till stora insåg jag att det kanske är lättare att fullfölja saker om man såg det svart på vitt.

Du vet som när man ska göra hundra saker man kommer på innan man somnar, sen har man glömt det när man vaknar.. Det som var så viktigt!!!

Så nu har jag börjat lite smått.. Tänkte dela med mig av den när den är klar!

Ikväll ska jag på bio! Har inte varit på bio på hela vintern.. Men ikväll är det årspremiär! Det blir 300.
det känns som det är en film som måste ses på Bio!

Tata

No comments: