Sunday, May 13, 2007

Visst är det kul med mail och inlägg i bloggen men ibland undrar jag lite vad folk menar.. Imorse när jag loggade in hade jag fått ett nytt mail..
Det enda det stod var
-Teaser!

Vad menas med det.. Att jag skrivit något som inte avslöjar slutet, eller tittar jag lite för flörtigt på min presentationsbild.. ELLER VAD!
Sluta skicka kryptiska inlägg.. Det blir inte mer sexigt eller intressant bara konstigt och obehagligt..

Visst är det kul med uppmärksamhet och bekräftelse från folk.. Men hellre direkta sådana isåfall..

Fick papper från polisen i fredags.. Jag har en stalker som följt efter mig i två år! Nu verkar det bli rättegång efter tre polisanmälningar!!! 3!!!!
Äntligen kanske jag kan gå ut på kvällen utan att vara rädd, kanske kan jag ha fönstret öppet på sommaren utan att jag ska vara rädd för att han ska ta sig in, kanske ska jag slippa hemska drömmar på natten..

Kanske..

3 comments:

Anonymous said...

Jag älskar din blogg! Jag läste din blogg för nått år sedan också innan din "bloggpaus" men jag kan inte beskriva med ord hur mycket bättre den är nu! Det är underbart att läsa hur ärlig, mänsklig och öppen du är nu! Helt underbart, fortsätt i samma anda!! Inga krussiduller, du verkar vara en underbar tjej!

Isabel Adrian said...

TACK!!! Du ska veta att det värmer i hjärtat väldigt mycket när jag läste detta!!!

Stor kram Isabel

Anonymous said...

Hoppas det löser sig med stalkern. Känner inte dig, men har lite erfarenhet av en liknande situation (bara en bråkdel av din) och det var ju asjobbigt. Kram.