Friday, May 04, 2007

Var är

Mina glasögon?
Jag ska testa ut nya linser idag som man kan ha dygnet runt i två veckor! Om det funkar på mig vore det super duper eftersom jag ändå alltid somnar med mina vanliga linser... Så nu måste jag ha glasögon på min hela morgonen.. Men var är dom???? Var? var? Jag letar som en gnu över hela lägenheten och dom är borta! AAAHHHH

Jag hatar att stressa... Men jag kan ju inte lämna lägenheten blind!!! Tänk om jag kör på en gammal tant? Då kan det i och för sig vara den äckliga grannkärringen, då skulle jag bara börja med mitt onda skratt..
- Haaaahhaaa HHHHAaaaa HHHAAAAA!!

Och sen köra vidare...

Ikväll ska man hämta sitt nya gästkort på cafet.. Fick fina vantar i inbjudan för att kunna hantera det varsamt.. Hihi tror jag ska ha på mig dom hela kvällen..

1 comment:

Anonymous said...

sådana linser använder jag! nice när man e glömsk å när dt blir många sena utekvällar... hehe :)