Wednesday, May 09, 2007

Ang Idol och Pollen....

Det verkar vara en trend att ha tävlingar där folk i samma bransch dömer andra som vill vara där! Gärna med elaka kommentarer och coola intron!
Idol, Dj tävling, Bartender tävling m.m

Så nu tänkte jag starta en egen... Men jag har inte riktigt hittat min nisch än


Några förslag????

Min hosta verkar har stannat för gott... Jag känner mig som en lungcancer offer.. Lägg till lite lätt röda rinnande ögon så har du mig perfekt! Jag har sagt det förrut men jag säger det igen...

JAG HATAR POLLEN!!!!!!!

Det blir ju liksom inte bättre att jag ska på casting imorgon bitti.. Jag måste gå upp typ 6 och medicinerna mig, sminka bort alla spår av en allergi sjuk tjej och förvandla mig till det snygga friska 29åring dom letar efter...
Ska bli intressant att se!

No comments: