Wednesday, May 02, 2007

Avundsjuka???

Undrade när det skulle stå något om SHM (Swedish House Maffia) på stureplan ocensurerat... Och när jag först läste det fick jag en sådan klump i magen så jag trodde jag skulle spy! Men sen läste jag det igen och då lättade den något.. Jag brukar inte lyssna på rykten och aldrig ta notis på vad människor skvallrar om, med tankte på att 90 procent är osant eller överdrivet! Jag har själv blivit utsatt för rykten och osanningar.. VET säkert att jag inte är ensam om det.. Men ändå när man hör något om sig själv eller någon i sin närhet så sticker det till i hjärtat!

Så när jag läste om Steve och Sebastian och att dom skulle vilja ha både det ena och andra när dom spelar på Ibiza känner jag bara att det är avundsjukan som spelat in.. Aldrig har Steve bett om några extravaganta saker för att ställa upp att spela.. Killarna spelar för att det är det dom älskar, inte för att vara divor!

Det är Inte för att jag behöver försvara killarna som jag skriver detta, utan för att det är så jag ser dom..

5 comments:

Anonymous said...

Jag tvekar inte en sekund på att din pojkvän och du har det bra med varanndra eller att han är trogen mot dig, men visst är det jobbigt och visst svider det när sanningen kommer fram? När man får äta upp sina misstag man gjort tidigare i livet? Svårt att stå för alla dumheter man gjort kan jag tänka mig. Värsta jag vet är folk som hycklar. Varför inte bara stå för vad man gjort och ta lärdom av misstagen?

Isabel Adrian said...

vem sa något om att han skulle vara med någon annan?

Jag vet vem han är och jag skulle aldrig vara tillsammans med honom om jag inte kunde lita på honom...

Anonymous said...

Alla människor förändras med tiden och den största gåtan att lösa i livet är att veta vem man är.. det tar nog hela livet att klura ut denna gåta.. men det viktigaste är vem man är idag!! Så tycker det är helt onödigt att kommentera någons förflutet..cantSTANZA!!

Anonymous said...

Nej alltså jag påstog inte att han varit eller skulle vara med någon annan än dig. Tror du tolkade mitt lilla message helt fel. Men med droger och vilda fester back in the days, jag blir trött på människor som inte kan erkänna att dom levt crazyness back in the days och ska spela så fina nu.

Isabel Adrian said...

Ok jag förstår..

men nu tror jag att alla har vi rätt att vara unga och vilda! Sen om man vill stå för det är en sak.. Vissa kanske klarar att vara mogna att erkänna sina misstag, vissa inte.. Men jag känner ju bara hur jag är..

förhoppningsvis växer man upp till slut och inser att livet är mer än en fest! :-)