Friday, May 04, 2007

Våldtäkt eller ej!!

Usch jag mår illa över att läsa om allt som hänt med "grabbarna" ang våldtäkten.. Inte för att någon kanske bryr sig om min lilla åsikt men jag tycker att när man läser deras sms och utdrag ur domen när dom berättar hur hon fick fjärrkontroll i ja hmm.. Bara det är i mina ögon fördedring i högsta grad och det är äckligt att ens veta att vissa killar beter sig så! Jag hoppas att detta gör så att killar tänker efter en extra gång innan dom går för långt med en tjej och alla alla tjejer tänker sig för vilka killar man vill göra sig till lags med!

Åhh jag önskar att jag hade varit där. då skulle dom få se på övergrepp!!! Jag ska inte säga vad jag skulle gjort men det innehåller mer än en fjärrkontroll.. Idioter!!!

5 comments:

Anonymous said...

håller med fullständigt.

Isabel Adrian said...

Tack!!!!

Anonymous said...

Jävla vidriga killar. våldtäkt eller inte våldtäkt, deras beteende borde fan vara olagligt. Hoppas alla tar avstånd från dom där monstrena kring stureplan. !!!! jag blir så förbannad!!!!

Anonymous said...

Oj, vad glad jag blev i kväll när jag först läste Marie Plosjös blogg på Sthlm Finest och sedan ditt inlägg här. Tack för att ni protesterar! När man tittar på Stureplan.se och andra liknande hemsidor och stureplansbloggar verkar det vara "business as usual" ingen verkar våga kommentera detta öppet - kanske av rädsla för att tappa sin ställning på Stureplan. Men ni har då min respekt!

Isabel Adrian said...

Bort med dom!!!
Tack för din respekt!

RESPEKT!