Wednesday, May 23, 2007

HA! Där fick ni!

Kommer ni ihåg att jag sa att jag inte längre svarar i hemtelefonen pga av jobbiga försäljare.. Nu har jag hittat en sida när man hittar ett telefonnummer man ska ringa till två gånger... Då spärras mitt nummer från de elaka och utvecklingsstörda försäljarna!!!!!!!!!

Vill ni veta hemsidan???

www.nix.nu

Jag känner mig mycket nöjd med mig själv!! Känner mig lite tung efter middagen på grill igår men när jag vaknade var det så fint väder så jag blev genast på lättare humör.. Hopppas att sommaren har kommit.. Jag vill börja gå i shorts!!!!!!

Skönt att det bara är en månad kvar tills vi glider till Ibiza en vecka! Ska bli så mysigt! Vi ska bo hos vänner och bara njuta av solen! Underbart..

Dagens tips: spela inte svår att få, spela svår att behålla!!!!!!!

Nu är det dags att ta sig lite gruvan och slava... (Träna..)

Kram

5 comments:

Anonymous said...

åh, jag ska också till Ibiza med en vän om ca nån månad, blir första gången så hoppas det är så kul som jag hoppats på!! hihi.

Hoppas du får det jätteskoj du med :D

Isabel Adrian said...

Åhh det är underbart! Vill man festa kan man det men detär också en jättefin ö att solaa, bada och upptäcka!!!

Glöm inte att gå på Pasha Fuck me im famous festen i slutet av juni.. Då spelar Steve och David Guetta!

Anonymous said...

jo hört det från flera! hihi åh det e självklart att jag inte missar den hihi, det e nästan höjdpunkten för en house tjej som mig! :D

Anonymous said...

Oh, vilka datum ska du befinna dig på ibiza? Jag är också en av dom som ska dit för första gången i sommar! Visste inte att Steve och David Guetta skulle spela då, men det ska bli jättekul att se, ska inte missa..

Isabel Adrian said...

Jag ska åka den 21 juni och ca en vecka frmåt, och om jag inte misstar mig spelar dom den 22? Ska kolla up det närmare och återkomma!!

Dont miss!