Tuesday, May 29, 2007

Ensam!!!

Sitter plötsligt helt ensam på Kontoret... Fredrika skulle Spinna på lunchen och kenneth sprang på lunch..

Själv sitter jag och väntar på lite Pressbilder... Miso ligger och småglor över kanten på korgen och kollar så jag håller en jämt jobbtempo! Eftersom Kenneth har en viss förkärlek till House sitter jag nu och lyssnar på en livemix från cannes.. Kanske lite småstressad jobbmusik men men...

E det någon snnan som fått massa ofrivilliga vännerförfrågan? det har jag.. Plötsligt har jag typ 200 vänner!!!

Kan i och för sig vara bra när man fyller år!!!

har även bestämt mig för att köpa en ny mobil där jag kan ta kort och ladda upp! Det verkar så smidigt! Någon son har ett bra tips på vilken telefon som har en bra kamera utan att bli stor som ett monster???!!!

No comments: