Monday, May 07, 2007

Nageltrång??? NOT!

Åhh vissa dar är bara bäst! Idag har jag haft en sån skön och underbar dag! Det började ju så bra igår så imorse vaknade jag med ett leende på läpparna.. Efter en nyttig frukost satte jag mig i bilen och hämtade upp Gloria.. Det blev några timmar på stan för att köpa lite saker till hennes pojkvän Axel och jag hittade även en liten present till min kärlek.. Efter det blev det en latte i solen som tittade fram. Efter det satte jag gps på Midsommarkransen och till Malin som gjorde mina naglar (både tår och fingrar)
Åhh det blev jättefint..
Nu sitter jag hemma och tittar på CSI och samtidigt småspanar ner på mina naglar..

Inget nageltrång här inte!
Känner mig så sommar fin och fräsch... Det enda som fattas är några varma soliga dagar så man kan få en fin bränna att matcha mitt härliga humör och fina naglar till!!!!

Kram kram

2 comments:

Anonymous said...

Men... när och var jobbar du då?

Isabel Adrian said...

Jag jobbar nu med ett media projekt och det är inte fulltid varje dag... Så jag har det väldigt bra.. Kan njuta av våren flera timmar om dagen!!!!

;-)