Wednesday, May 30, 2007

Polispådrag!!!!

Ok nu ska ni få höra.. Först!!!!

Bara två dörrar från mig sköt två maskerade män mot polisen idag och sen stormade dom en lägenhet brevid oss!!! Helt sjukt känns som man var med i en film...

Hmm undrar vem jag är är.. Hon som blir skjuten i början eller hon som överlever allt?????

Iallafall så stoppade polisen mig och det stod papparazzi överallt och kollade allas regnummer för att se om det var någon intessant.. Tyvärr var jag inte det utan blev släppt och kunde gå in och laga mat... Hihi

Det har varit en händelserik dag med

Visning av nya uggkollektionen, ett snack med Foppa Forsberg som har väldigt blå ögon.. Fredrika som lekte fotograf i min bil, Miso som bajsade och blev utskälld av en gammal tant... Champa som undrade om miso var en råtta och ett antal samtal Seb angående mitt stulna kontonummer!!!!

Gäsp!!!!

4 comments:

Anonymous said...

Akta dig för den där Fredrika, hon verkar kär i dig. Det var mycket obehagligt när jag läste hennes blogg, hon verkar vara besatt, det står om dig hela tiden.
Den där bilden gillade hon jättemycket när din hund sitter mellan dina ben i bilen.
SJUKT!!!

Isabel Adrian said...

Det var ju på skoj!!!
Vi är vänner och kollegor..

Knäppis! :-)

Anonymous said...

var hittar man bilder på nya uggkollektionen??

you go girl

Isabel Adrian said...

Ja du bra fråga!!!
Jag sitter med katalogen för 2007 fall vinter men hittar ingen hemsida.. Det är nog änsålänge nog bara för press...!!!