Thursday, May 10, 2007

Snygg i håret? NOT


Ok nu fick jag panik och ringde till Ulrika på Vita hårsalong.. Jag försöker få mitt hår att bli så friskt som möjligt och det har inneburit att jag bara låtit det vara länge.. LÄNGE NOG! Jag pallar inte längre.. Varje gång jag ska försöka få det fint för något går det åt helvete! Jag känner mig som pomperipossa med a really bad hair day!
Så imorgon får hon sätta saxen i mig! Bara det blir en förändring är jag en lycklig människa!

Ibland känns det som alla gör saker över huvudet på mig..
-Om vi gör så för Bella blir det nog bra..!
-Va sägs om det här för Bella?

VAD? Vad är det dom händer???!!! BErätta!!! Just nu känns det som jag är sisten att få reda på saker.. ÅÅÅHHhhhh bara en gång skulle jag vilja bli tillfrågad - Vad tycker du om det här???

Förlåt jag va bara tvungen att få ut lite steam!!!

Nu känns det bättre....... NOT!

Här är en supersnygg klänning från Dior! Jag älskar att hon har turkoser till klänningen.. Funderar på att hitta en sömmerska som jag kan lämna in lite snygga bilder på olika klänningar så hon kan sy upp till sommaren..
Någon som känner sig träffad?????

No comments: