Tuesday, May 08, 2007

Titta en fitta!!!

Jag vet inte men det är inte något som jag skulle vilja säga till min fru 10 gånger om dagen! Men det är just vad min gynekolog säger till sin fruga varje DAG!!! För när jag var där sist insåg jag med benen isär.. Han jobbar med sin fru! Hon är hans assistent! HELLO!!! Jag orkar bara inte!

ok att man vill göra saker tillsammans men allvarligt talat...

-Nä men älskling det är inget mellan mig och Britta, jag bara gräver runt i hennes fitta!
Kan inte du ta den här handsken... Plutten!!!

Jag ska byta Gynekolg... Snabbt...

Jag har åkt på en jäkla hosta, känns som jag ska börja gråta varje gång jag får ett anfall... Hoppas jag inte får ett sånt kkl. 15.30
Då ska jag träffa en PT och kolla av om det känns bra.. Har liksom inte lust att

- Tja jag vill gärna träna hhoooostttttttt ahhhhhh hooosstttt.hhhhoooooooooosssssssssssssttttttt.....
-Förlåt jag har inte lungcancer, det bara låter så!!!!

No comments: