Monday, May 14, 2007

SPY PÅ DIG?????

Om jag säger att jag sa just de orden ungefär tre gånger under en timma stämmer det nog bra!
Min första PT träning med Boris fick bra och jag kämpade väl tycker jag även om det kändes som jag skulle svimma , dö och spy samtidigt!!!!! Ändå vill jag fortsätta.. Varje gång det kändes så tänkte jag bara på Victoria Secret Visningen så orkade jag fem minuter till...

Sen har jag spenderat några timmar på olika affärer och försöka hitta snygga gardinstänger och gardiner..
Jag vill ha tjocka benvita gardiner som det alltid är på hotellen.. Sköna tjocka varma gardiner... Suck, jag får leta ett tag till för det fanns ingenstans...

Ikväll blir det sushi på East med Gloria.. Ska snacka skit och dricka grönt the..

Åhh härliga vår! Jag älskar allt just nu! Fint väder, bra kläder och massa skoj att se framemot..
Redan nästa vecka ska jag och mannen åka till Köpenhamn två dar och testa det nya coola hotellet
Front hotell som är det senaste stjärnskottet i Remmengruppen.. de ligger så man kan få utsikt över havet... Härligt och romatiskt!!!!

www.front.dk


Kram

3 comments:

Anonymous said...

Skippa front, urdåligt.
Snygg reception men resten var totalt värdelöst.
personalen var hjärndöda, eller vad sägs om tre telefonsamtal och 45 minuter för att få en tandborste levererad till rummet?
Dessutom hade de fuskrenoverat så att hälften var gammalt (badrummen) och resten fixat sovrummen.
Stoppa på er många nyckelkort också för våra blev avmagnitiserade så fort vi lämnat rummet!

Gardiner fixas på persienngruppen på Karlavägen, bara där!

Lycka till!

Isabel Adrian said...

E det sant!!!!?? Gud va besviken jag blir.. Typiskt.. Jag tror jag litar på dig! Det finns ju så många andra bra hotell.. Ska kika runt lite... Tack för tipset iallafall...

Anonymous said...

Förlåt, men det är verkligen inte bra. Ta dÁngleterre istället, det är LYX! Ät på Umami (asiatiskt)!