Monday, July 16, 2007

Båstad...

Jag vet inte riktigt vad som gör att man åker och jobbar där... Jag är defnitivt för gift för att bo i ett hus med 8 galna kollegor..

Vad är det som är charmigt med att behöva åka in i poliskontroller varje dag och vara nervös för att åka dit för de där drinkarna man hällde i sig igår..

Vad är det som är bra att behöva vänta på att få ett bord i en timme för äta en pizza (även om man har ett personalkort!!!!)

vad är det som är skönt att behöva duscha kallt tre dar i rad för att inte kille är duktig nog att fixa värmepumpen?

Och hur i helvete orkar man åka till Visby denna veckan?

Själv kom jag till Göteborg i går kväll och bara dog i mitt rum hos mamsen.. Jag verkligen däckade! Vaknade inte förrän kl var 12 på dagen och sen har jag bara chillat på altanen med alla hundar...
Jag saknar min man så fruktansvärt så jag inte ens orkar prata om det...
Men allt som allt är det ändå ett minne
Båstad 2007 Livet som stekare!!!!


2 comments:

Anonymous said...

Steve ska väl spela i göteborg snart, 21a juli om jag inte har fel, ska du följa med han då? :)

Isabel Adrian said...

lliy: Jag är i göteborg redan så jag stannar här tills han kommer hit på fredag kväll.. Han spelar på Lördag 21 det stämmer.. ;-)