Wednesday, July 18, 2007

Några saker jag undrar över...

Några saker jag tänkt på men kan inte riktigt förstå mig på...

1. Varför har 7eleven bara yoghurtglass i smaken jordgubb? Av alla världens yoghurtglassätare måste ju 90% gilla vanilj bättre än jordgubb? Eller?

2. Varför gör alla nattklubbar lika många toaletter för killar som tjejer? Alla vet väl att tjejer tar MYCKET längre tid på sig! Det borde var 70/30 till brudarna!

3. Varför är tjejskor alltid dyrare än killskor? VARFÖR?????????

4. Varför blir tjejer kallade horor medans killarna blir kallade hingstar? Det blir inte riktigt lika bra klang i mina öron iallafall...

5. Varför blir jag aldrig lika pepparkaksbrun som mina kompisar? Jag har ändå en Spansk pappa! Var det brevbäraren?

6. Varför måste man alltid smygtitta på nakenbaden eller i duschen på gymmet? Det är ju inte så att jag inte sett en naken tjej förrut? JAG är ju en...

7. Varför måste jag kolla på förlossningskliniken på TV när jag nästan spyr varje gång?

8. Vem har testat en Real Doll som jag känner?

Ja det finns mer.. mycket mer..

4 comments:

Anonymous said...

tjejer blir kallade horor för att brudar ska hålla på sig;) ingen vill bli tillsammans me henne som har varit me 100 pers, man vill bara föra henne...

Isabel Adrian said...

Va? För att hon ska hålla på sig? e det ett skämt eller? Tror du inte tjejer kan bestämma sig om dom ska hålla på sig utan att bli kallade horor!
Skärp dig!

Anonymous said...

Den inställningen(inte din Isabel) kommer vi tjejer inte långt med!

Anonymous said...

Å andra sidan ses killar som varit med få tjejer ned på, på samma sätt som tjejer som varit med många killar.

Det är alltså inte fråga om att saker och ting skulle vara lättare eller bättre för killar.