Tuesday, July 24, 2007

Läskigt!

Varför är det alltid två tusen brev och räkningar när man kommer hem från semestern? Jag hann inte ens ta av mig skorna innan jag fick ett berg av brev i knät!
Så hela dagen idag har gått åt att öppna, ringa, betala och svära över posten!! hittade även några inbjudningar som var för typ 2 veckor sen...
Suck det känns ändå lite som att sommaren lider mot sitt slut... Och ingen bränna blev det heller! Va hände med vädret?

Imorgon ska vi iallafall gå på en förhandsvisning av Disturbia. Den verkar så här underbart äcklig.. Jag älskar det! Ju mer äckligt, läskigt och skrämmande, Dersto bättre! Fast sen mår jag skit två dar efter och kan typ inte sova om jag inte kryper långt in i täcket och dubbelkollat låsen på dörren hundra gånger!

3 comments:

BLOG OF KATE said...

Hej! Har skickat vän adden på finest

Anonymous said...

Eftersom Steve bloggar så jävla sällan tycker jag Du iaf kan skriva ngt kort om hans gig i götet i lördags! Var det godkänt? Mkt folk? Bra tryck? Nya låtar?

Isabel Adrian said...

Det var jättebra! Var mycket fans! f
Framför allt var han i min hemstad och det var kul!

Tror han är lite stressad, mycket gig nu... Därför dålig uppdatering på bloggen!

Jag vill gärna inte skriva för mycket om Steve på min blogg eftersom vissa redan har förutfattade meningar om oss.
Men det var abslout ett bra gig för att vara Sverige!

Kram