Sunday, July 29, 2007


Middag hos Fredrika.. Mums pasta. Massa tjejsnack och ett jäkla party på Cafe Opera... Någonstans under kvällen lägntade jag efter mig hund och smet nästan obemärkt...

Några rolig saker som blev avslöjade under kvällen:

Marie: Har haft en sexdröm om Alexander Erwik....censurerat!
Helt osannolikt sjukt!

Bim: Gillar smala "tofspojkar"---

Jolina: Jag är tänd på censurerat..censur!

Fredrika: Har en svår hangup för rakade huvuden.

Isabel: Jag glömde raka mig under armarna ikväll!

9 comments:

Anonymous said...

Hej!
Jag brukar läsa din blogg ibland och tänkte höra om en sak.. Din pojkvän + ingrosso ska spela på Malta i augusti.. jag bor här och min pojkvän ska spela innan dom den kvällen... tänkte bara höra om du ska följa med din pojkvän hit?

bra blogg förresten!

Anonymous said...

Hej Isabel!
Det va inte igår det!!
Kommer ihåg när vi satt på Kosmopol och spelade Back Gammon. Är hemma i Sverige tills den 14 Augusti sedan åker jag tillbaka till L.A. Undrar om du kan gissa vem detta är. Jag kan avslöja att jag är en tjej och vi umgicks en hel del under året 1995-1996 om jag minns rätt. Hopas att allt är bra med dig och att vi kan få lite mera kontakt.
Kram A.

Isabel Adrian said...

Susanne?

Anonymous said...

Jag stod i kön till cafét när du och dina 9 tjejkompisar fick gå före... orättvist! Hur som helst var du overkligt snygg... orättvist det med!

Isabel Adrian said...

Till anonym!
Jag måste först tacka för den fina komplimangen! overkligt snygg..vilken komplimang!!!!!!

Ang kön.. Jag har nöjet att känna rätt folk så man slipper stå i kö! Men jag förstår precis att det kan kännas orättvist, hoppas dock att du inte behövde vänta allt för länge.

kram Isabel

Isabel Adrian said...

till aija
Jag kommer inte att följa med till Malta näst nästa vecka! Jag måste jobba här hemma... Men det kommer nog bli jättekul!

Anonymous said...

Nej inte Susanne men Anne.
Kram gumman.

Isabel Adrian said...

Hej Anne!

hur är det med dig????
kul att höra av dig!!
Du kan väl ge mig en mailadress så kan vi höras!

kram

Anonymous said...

Hallå igen!
Här kommer min mail
anne1e@hotmail.com
Kram kram Anne.