Thursday, July 19, 2007

Håll till Godo Folket!

Från Starlingen Anna Hibbs! Citat ur hennes blogg..

Adrian VS Hibbs

Förresten... pratade med Isabel imorse, och jag inser nu att en sak måste göras fullständigt glasklart: Det är inget bråk mellan oss, det har aldrig varit något bråk mellan oss, och det kommer aldrig bli något bråk mellan oss. Punkt. Det finns ingen anledning att börja "ta sidor"... vem är bättre... vem är dummare... vem är Jacobs favorit blondin från Göteborg....

HALLÅ!?

Den lilla ytte pyttiga meningen jag skrev om Isabel, var inte menat som någon diss mot henne överhuvudtaget. Jag var som jag brukar vara - ironisk och glimtade med ögonen. Jag vet inte om detta framgick hela vägen, men det sista jag vill är att någon inblandad ska ta illa upp eller tycka att det är jobbigt. Jag är faktiskt en rätt gööllig brutta egentligen... Men det är möjligt att jag kan vara lite
"okänslig" ibland, just eftersom jag själv är ganska hårdhudad.

SÅ... Alla får helt enkelt acceptera att vi är 2 blonda goa göteborskor, med tuttar variant större, likadana omsydda klänningar från H&M och varsitt Hermés armband....

exakt är det så här det är... Jag gillar Anna och Anna gillar mig... Så ingen behöver ta sida eller lägga onödiga elaka inlägg om henne eller mig! Det blir bara IQ noll varning på er då..

Puss och kram!

Just det för alla er Shopping freaks vill jag visa mina absolut bästa sommarköp 2007.




Vänster: Gucci sandaler som är underbara sköna och snygga!
Höger: Min Burfitt t-shirt som bara är så skön!

7 comments:

Anonymous said...

Bra skrivet och fina stuff

Anonymous said...

Amen:-))

Anonymous said...

Så du hittade en nice Burfitt tee...
...gillar dig tjejen!!!

Isabel Adrian said...

a: And i Love it!!!!!

Anonymous said...

Hade du inte på dig den t-shirten på wishclub i lördags? tyckte de iaf, fin var den!

Isabel Adrian said...

Just det! Det hade jag faktiskt... Hökögat!!!!

kram

Anonymous said...

Shit----fötterna ser RIKTIGT HEMSKA UT..bort med bilden