Tuesday, July 17, 2007

Folket vs. Isabel Adrian

Gud va jag blir trött på att läsa skit om mig vs. Folk...

Låt mig utreda vissa saker och påståenden som folk snackar sönder sig om!

1
Jag är en Golddigger...
Bara för att jag ser bra ut, lite stora lökar ;-) och råkar vara tillsammans med en framgångsrik kille betyder inte det att jag är ute efter några pengar... Jag har utbildning så det räcker ett ett skapligt högt IQ
( skriver 16 av 18 på Mensa testet) Varsegod brorsan :-)

2
Jag känner mycket folk och rör mig med stekarna i Stockholm...
Det gör mig inte till någon!!!


3
Att jag gillar yngre killar:
Jag gillar min kille och han råkar vara 24.. Big Deal!!

4 Hänger på Stureplan:
Javisst bor ju i Stockholm och känner halva/hela ligan... Va ska man göra? ;-)

5
Shoppar sönder mig:
Vilken tjej älskar inte att shoppa?


6
Vill ha uppmärksamhet genom bloggandet:
Har en blogg för att just kunna få ut sådana här saker! NOT!!! Läs om du vill annars, Hare Bra!


Så ja, nu känns det bättre!! PUSS


17 comments:

Anonymous said...

You look fabulous I must say! And that comes from a girl thats also fabulous. Have u got any tips about the nightlife in Stockholm? I live in Barcelona/Ibiza mostly and I know the nightlife there like the palm of my hand, but I havent been in stockholm for a couple of years. Take care, Ana B.

Anonymous said...

Isabel, försök att strunta i att tjejer/avundsjuka hangarounds snackar skit. Jag vet vad du menar med ditt sista inlägg. Den som har något innanför pannbenet VET och förstår att du är en skärpt tjej som står på egna ben. Du behöver inte stå till svars på något sätt även om jag förstår att det är svårt att bara stå och ta skit. Låt det rinna av dig. Kram annaO

Anonymous said...

ps! tycker det säger en hel del om dig som inte använder censur i kommentarsfältet, till skillnad från vissa andra som väljer hur dom vill uppfattas genom att välja det som ska publiceras...

Anonymous said...

åååh, kan inte folk sluta skriva onödiga kommentarer!!! Låt Isabel & Anna's bloggar få vara det de är bäst på: underhållande & positiva!!

Isabel you are lovely.

Anonymous said...

Helt rätt skrivet!Kram/Jolina

Anonymous said...

Brukar s�llan skriva kommentarer men t�nkte att jag f�r en g�ngs skull ska ta mig tid.
Svenskavundsjuka.. Det �r det allt handlar om.. finns det ngt land p� denna jord som kvinnor/tjejer �r s� avundsjuka och d�mande som i Sverige.?! Anledningen som du s�kert redan vet, till att folk �lskar att klanka ner p� kvinnor som du �r f�r att du har det som dem vill ha. Du �r snygg, vacker, smart, blond, har stora br�st, syns mycket ute med �k�nda� personer, har en ung snygg kille som har det bra st�llt(vem skulle s�ga nej till det,?), mm mm. Jag k�nner inte dig s� jag kan inte s�ga ngt om din personlighet etc men nog vet jag att du �r en person med k�nslor precis som alla andra.. Det inte alla dessa sj�lvutn�mnda kritiker t�nker p� �r just det. Att du �r en m�nniska med k�nslor bara f�r att du �r en person som syns ute tror folk att det �r r�tt fram att s�ga vad dem vill.. F�rtal och �rekr�nkning �r vad dem sysslar med.. Bara f�r att dem sj�lva har v�rdel�sa patetiska liv f�rs�ker dem klanka ner p� dig f�r att dem egentligen dr�mmer om att vara som du. Och att du shoppar mycket herregud.. Vilken kvinna/tjej �lskar inte att shoppa?! Jag kan inte g� in i en aff�r utan att k�pa ngt=)
Som sagt dem �r avundsjuka f�r att dem inte har r�d att shoppa som du..
Jag hoppas verklige att du inte tar �t dig av allt skit folk skriver en lite k�nns det s�klart i hj�rtat f�r man �r ju bara m�nniska. Men t�nk s� h�r det �r dem sj�lva som f�r lida i det l�nga loppet.. Karma- what goes around comes around..

Nej jag h�ller p� dig! Keep up the good work� Du �r s� mycket b�ttre �n dem och folk son k�nner dig kan s�kertintyga att du har bra mycket mer �n ett snyggt yttre.

Anonymous said...

Nu till något helt annat:-))

Förutom Stockholm el. Göteborg är det någon annan stad i världen du skulle vilja bo? Undrar bara.. just för att du reser så mycket skulle det vara kul och höra vilken stad som är din favorit.

Ha en bra dag!

Isabel Adrian said...

till alla som skrivit...

Tack! Skönt att det finns tjejer/killar som fattar grejen..
Jag är bara mig och oftast känns det bra, men ibland suger det och då är det skönt med er uppmuntran!

Mer stöd till Folket!

KRAMAR
Isabel

Isabel Adrian said...

Oj det där med stad.. Jag har ju haft möjligheten att se mig omkring och jag måste säga att jag fastnade lite för NY.. Men sen har jag en kompis som bor där och hon sa att det blir samma sak som Stockholm,
Stor stad som känns liten!

Och sen älskar jag ju värmen så Miami eller Någon stad i Brasilien.. Värme ,trevliga människor och mycket kultur att se (inte Miami då ;-))

Själv då, har du någon favvostad?

Kram

Anonymous said...

Egentligen borde du inte ens kommentera vad folk snackar om. Fortsätta shoppa vara kär och lev livet. Sträck på ryggen och var nöjd öve att du ahr det som de önskar.
En annan sak, det är ju inte konstigt att männen har makten när kvinnorna slösar bort tid och energi på att snacka skit och avra avndsjuka. Vi måste börja uppmuntra och pusha varandra.

BLOG OF KATE said...

Du �r bara s� bra p� att blogga! =)

Anonymous said...

Ja, Brasilien är ett fantastikt land som verkligen berör och väcker känslor!! Var själv där en månad och den staden som finns kvar i mitt hjärta är Rio de Janeiro.

Inte för att vara copycat men NY är ju ändå NY...gotta love it..vem vill inte leva som Carrie, köpa fina skor och träffa en Aiden i New York New York( Frank Sinatra singing:-))

Men en underbar stad som ligger lite närmare är Rom!!

Kramkram

Anonymous said...

Haha skit i folks åsikter om sånt. Jantelagen sätts in automatiskt så fort folk känner att någon är mer framgångsrik på något sätt. Jag vet precis hur det känns, har folk inget bättre för sig börjar dom snacka skit. Fortsätt som du alltid varit ! Ha det bäst!

Anonymous said...

Det heter "varsågod", fr Mensa.

D'oh!

Isabel Adrian said...

Klart det heter varsågod!
Vet du vad ironi är?
Inte?
Varsegod brorsan! :-)

Anonymous said...

Vilken hög panna du har...Omdu slutar med botox blir hårfästet inte lika högt.

Anonymous said...

Vilken hög panna du har...Omdu slutar med botox blir hårfästet inte lika högt.